Każda firma która działa w branży MLM bądź sprzedaży bezpośredniej posiada katalogi produktów w którym dokładnie opisane są poszczególne produkty, a także zawarte ceny dla klienta ostatecznego. Cała szata graficzna przygotowana przez firmę sprzedająca musi być precyzyjna i dopasowana do rynku tak aby Jak najefektywniej wspomóc działania poszczególnych konsultantów i partnerów biznesowych firmy.

Koszty katalogu

Do pewnego momentu firma asm Group posiadała 6 katalogów produktów z tego każdy kosztował partnera około 1zł 50gr. Na początku roku 2017 firma FM Group wprowadziła na rynek również suplementy diety co spowodowało w tym momencie 7 katalog produktów. W tej sytuacji zakup wszystkich potrzebnych katalogów do prezentacji pełnej oferty produktów FM Group wyniósłby partnera biznesowego niecałe 10 zł. To zdecydowanie za dużo porównując koszty katalogów konkurencji. To co firma FM Group sprowadziła pod koniec roku 2016 okazało się strzałem w dziesiątkę ponieważ całą ofertę firmy FM Group umieściła w jednym katalogu produktów. Dzięki temu każdy Partner biznesowy miał możliwość zakupu katalogów nawet za 3 zł w przypadku jednej sztuki. Można powiedzieć że w tej sytuacji koszty związane z katalogami FM Group spadły do minimum i obecnie kosztują trzykrotnie mniej. Dodatkowo Cała oferta w jednym katalogu sprawiła że działania sprzedażowe stały się prostsze i przyjemniejsze.

Wygląd katalogu FM GROUP

Wygląd katalogów FM Group wygląda wyjątkowo dobrze i cała oferta przedstawia się bardzo korzystnie. Przód katalogu, dokładnie jego okładka to nowe produkty czyli suplementy diety Nutricode. Jest o pięć programów do pełnej suplementacji które uzupełniają się nawzajem i stanowią zgraną całość przypadku poprawienia ogólnej kondycji i warunków życia. Nowy katalog produktów FM Group posiada niecałe 150 stron i przedstawia pełną ofertę i wszystkie produkty FM. Pierwsze strony nowego katalogu oczywiście prezentacja firmy i spis treści tak aby każdy mógł w prosty sposób odnaleźć interesujące go produkty . Następne strony zaczynają się od produktów z serii Utique, czyli wyjątkowym i ekskluzywnych perfum i olejków. Kolejnym produktem prezentowany w katalogu FM Group jest liftingujące serum pod oczy z kolekcji fontainavie, które jest innowacyjnym produktem redukującym zmarszczki i działającym natychmiast. Następnie spotkamy się z ofertą suplementów diety Nutricode, w której dokładnie opisane są poszczególne programy suplementacji oraz 100 jakie niosą ze sobą korzyści ich używania. Kolejną gamę produktów są perfumy FM czyli oferta perfum Federico mahora i poszczególne kolekcje takie jak Pure, Pheromone, Intense i kolekcja luksusowa. Jak się okazuje perfumy FM Federico mahora są świetnej cenie a ich jakość dorównuje produktom znajdujących się w drogeriach stacjonarnych.

Można w takim razie powiedzieć że perfumy FM są nawet dziesięciokrotnie tańsze niż proponuje konkurencja. Środek katalogu zaraz po ofercie perfum prezentuje ofertę pielęgnacyjne ciała, w której znajdują się różne kolekcje z których każdy spełnia określone funkcje i stworzona jest na bazie odpowiednich substancji. Kolejnym serio produktów są przeznaczone dla pań kosmetyki Makeup które charakteryzują się wysoką jakością i bezpieczeństwem dla skóry. Przedostatnią ofertę Którą prezentuje nowy katalog produktów FM Group są kawy i herbaty Aurile. Jest to wyjątkowa oferta ponieważ w ofercie kaw i herbat auril znajdziemy kawy i herbaty funkcjonalne i aromatyzowane – jest to fenomen na rynku kaw i herbat. Ostatnio gama produktów zawartą w nowym katalogu produktów FM Group jest chemia gospodarcza czyli produkty z serii for home. Seria produktów for home czyli środki czystości to bardzo wydajna i skoncentrowane formuły o zwiększonej ilości związków powierzchniowo czynnych które charakteryzują się wyjątkowo wysoką skutecznością nie wymagającą zbędnego szorowania i jedną oceną jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości.

Sprawdź pełną ofertę katalogu